رویدادها آرشیو خبر ها
اختلاف کوچک بین مدیران و آلگری !

اختلاف کوچک بین مدیران و آلگری !

یوونتوس با آلگری از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد اما هنوز هم اکثر هواداران موافق آلگری و خواهان ادامه کار با او هستند. امروز خبر رسید که سرمربی یووه نهایتاً تا روز دوشنبه یا سه شنبه آینده قراردادش را تا سال 2019 تمدید خواهد کرد و با وجود حذف یووه از لیگ قهرمانان اما کارنامه این مربی 48 ساله مورد تایید مدیران یوونتوس قرار گرفته.

 

«گاتزتا دلااسپورت» امروز اعلام کرد که بزودی قرارداد آلگری تمدید خواهد شد و برخلاف اینکه همچنان از آلگری به عنوان مربی مورد نظر چلسی نام برده می شود، مدیران یووه با او توافق داشته اند و سرمربی اهل لیورنو با قرارداد 5 میلیون یورویی در هر فصل به کار خود در تورین ادامه می دهد.

 

اما از طرف دیگر «توتواسپورت» هم اعلام کرده است که اگرچه مانع بزرگی برای تمدید قرارداد با آلگری وجود ندارد اما شاید این تمدید به این زودی ها بصورت رسمی انجام نشود! روزنامه چاپ تورین اعلام داشته که مدیران یووه در تلاشند تا دستمزد مورد درخواست آلگری را کم تر کنند و هدفشان امضای تمدید قرارداد با مبلغ 4 میلیون یورو برای هر فصل است.

 

نکته ای که تقریباً مشخص می باشد این است که باشگاه و آلگری برای تمدید قرارداد مشکل جدی ندارند و موضوع رفتن سرمربی یوونتوس به چلسی کاملاً منتفی است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: